2fast4u
Legacy Member
Hello
Ik ben de team leader van V~Power RC een mod voor ut2004 waar het de bedoeling is te racen met rc cars en powerup's te gebruiken (ala re-volt, mario kart etc)
Ik ben op zoek naar mensen die geinsteresseerd zijn in game development om mee te werken aan mijn mod. Op de website www.cenens.be/rc/ kan je een deel screens zien en een aantal features. Ik heb besloten vanaf nul te herbeginnen om alles te verbeteren en met een groter team aan de slag te gaan.
Met de juiste mensen kan het een zalige mod worden. Ik verwacht geen full time bezigheid met de mod maar wel vooruitgang in de dingen die je zal maken. Je kan je sociaal leven behouden en toch meehelpen aan een mod.
De mensen die geinteresseerd zijn kunnen me mailen op [email protected] of me aan msn toevoegen.
Degene die niet geintereseerd zijn in meewerken kunnen altijd terecht op de website of het forum www.cenens.be/phpBB/ om suggesties te posten of progress van de mod te volgen.
Greetz
Tom
Ik ben de team leader van V~Power RC een mod voor ut2004 waar het de bedoeling is te racen met rc cars en powerup's te gebruiken (ala re-volt, mario kart etc)
Ik ben op zoek naar mensen die geinsteresseerd zijn in game development om mee te werken aan mijn mod. Op de website www.cenens.be/rc/ kan je een deel screens zien en een aantal features. Ik heb besloten vanaf nul te herbeginnen om alles te verbeteren en met een groter team aan de slag te gaan.
Met de juiste mensen kan het een zalige mod worden. Ik verwacht geen full time bezigheid met de mod maar wel vooruitgang in de dingen die je zal maken. Je kan je sociaal leven behouden en toch meehelpen aan een mod.
De mensen die geinteresseerd zijn kunnen me mailen op [email protected] of me aan msn toevoegen.
Degene die niet geintereseerd zijn in meewerken kunnen altijd terecht op de website of het forum www.cenens.be/phpBB/ om suggesties te posten of progress van de mod te volgen.
Greetz
Tom