snappy
Legacy Member
Hallo,
Zit met een probleempje,
Is er iemand die mij in een stappenplan kan uitleggen hoe ik op mijn computer op het werk kan werken ? Zou moeten van thuis uit op de computer van mijn werk geraken, deze staat wel “ in netwerk. “ Weet dat het iets te maken heeft met de ipadressen sharen of zoiets maar geraak er maar niet aan uit. Dus als iemand zich geroepen voelt om een woordje uitleg te geven wat ik allemaal moet doen en laten graag .
Zit met een probleempje,
Is er iemand die mij in een stappenplan kan uitleggen hoe ik op mijn computer op het werk kan werken ? Zou moeten van thuis uit op de computer van mijn werk geraken, deze staat wel “ in netwerk. “ Weet dat het iets te maken heeft met de ipadressen sharen of zoiets maar geraak er maar niet aan uit. Dus als iemand zich geroepen voelt om een woordje uitleg te geven wat ik allemaal moet doen en laten graag .

