The Crazy Frog
Legacy Member
Hi all,
Onlangs ben ik begonnen met c++ op aanraden van een vriend.
Het bevalt mij wel, dus bennek begonnen met wat moeilijkere dingen.
Kheb de winprog.org tutorial gedaan enzo en nu bennek wat aan het experimenteren met PostMessage().
Ik probeer wat text in notepad te zetten, maar het lukt niet echt.
Kheb winspector gebruikt om de messages te bekijken en WM_DESTROY versturen lukt al, maar text in de editbox zetten lukt niet.
Hier is de code:
Kheb al gegoogle't enzo en kheb het ook al aan die c++ vriend gevraagd, maar die weet het blijkbaar ook niet.
Verder gebruik ik MSVC++ 2003.
Kan er iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Thx
Onlangs ben ik begonnen met c++ op aanraden van een vriend.
Het bevalt mij wel, dus bennek begonnen met wat moeilijkere dingen.
Kheb de winprog.org tutorial gedaan enzo en nu bennek wat aan het experimenteren met PostMessage().
Ik probeer wat text in notepad te zetten, maar het lukt niet echt.
Kheb winspector gebruikt om de messages te bekijken en WM_DESTROY versturen lukt al, maar text in de editbox zetten lukt niet.
Hier is de code:
Code:
HWND hNotepad = FindWindow("Notepad", NULL);
if(hNotepad){
//PostMessage(hNotepad, WM_DESTROY, NULL, NULL);
HWND hEditBox = GetDlgItem(hNotepad, 15);
PostMessage(hEditBox, WM_SYSKEYDOWN, 0x00000012, 0x00000001);
PostMessage(hEditBox, WM_SYSKEYUP, 0x00000012, 0x00000001);
}else{
MessageBox(hwnd, "Notepad not found, Open Notepad!", "Error", MB_OK);
}
Kheb al gegoogle't enzo en kheb het ook al aan die c++ vriend gevraagd, maar die weet het blijkbaar ook niet.
Verder gebruik ik MSVC++ 2003.
Kan er iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Thx


ad: