Bram
Legacy Member
Hey all,
Ik moet morgen wat binnen foto's gaan trekken en heb een Canon 420EX geleend om op m'n Canon 300D te zetten.
Nu heb ik gemerkt dat het contact wat slecht is: ik moet de flits wat naar mij toe trekken vooraleer het lampje "E-TTL" gaat branden.
Nu heb ik nog nooit met flits getrokken en vraag ik me af hoe het komt dat de camera soms niet flitst, ondanks dat lampje toch brandt. Is dat ook gewoon het contact, of heeft dat iets met de flits zelf te maken?
Zou het mogelijk zijn om dat contact wat te repareren? En heeft iemand voor de rest nog wat tips om binnen foto's te trekken (met of zonder flits)? Het zou gewoon interieur zijn, geen mensen enzo dus...
Ik moet morgen wat binnen foto's gaan trekken en heb een Canon 420EX geleend om op m'n Canon 300D te zetten.
Nu heb ik gemerkt dat het contact wat slecht is: ik moet de flits wat naar mij toe trekken vooraleer het lampje "E-TTL" gaat branden.
Nu heb ik nog nooit met flits getrokken en vraag ik me af hoe het komt dat de camera soms niet flitst, ondanks dat lampje toch brandt. Is dat ook gewoon het contact, of heeft dat iets met de flits zelf te maken?
Zou het mogelijk zijn om dat contact wat te repareren? En heeft iemand voor de rest nog wat tips om binnen foto's te trekken (met of zonder flits)? Het zou gewoon interieur zijn, geen mensen enzo dus...