j design
Legacy Member
Dit zijn enkele vragen onder 1 onderwerp.
verduidelijking:
De site is nog steeds in aanmaak. Hij staat nog bij een gratis host omwille dat ik op mijn telenet geen php kan gebruiken (nog problemen). Het nadeel is dat die wel behoorlijk traag laad.
Een domein en ruimte zijn al besteld bij een andere host.
Ik probeer sinds kort alles op te delen en in een aparte css file te positioneren. (had ik dit maar al eerder gedaan
)
css file link KLIK
De Site KLIK
1) FF laat spleten tussen mijn divs #header - #container en #container - #footer.
In IE doet hij dit niet, daar staat alles waar het moet.
2) FF rond mijn balkjes niet af, IE wel.
Ik heb dit ook al geprobeert via css en images maar dat leek niet echt te lukken.. Daarom via deze abstracte methode.
Kan ik deze methode ook in mijn css file zetten?
3) Op mijn telenetadres verspringen de titels van hoogte.
Telenet adres KLIK
contact en info link titel: contact
portfolio link titel: web (deze zit wat lager)
Alle 2 volledig dezelfde script, snap ik niet.
Op de gratis host doet hij dit ook niet.
4) php vraagje, past eigelijk niet bij het onderwerp maarja.
Ik heb wat bijgeleerd over php en geprobeert een mailform te schrijven.
Mail Form KLIK
Ik denk dat de host het gewoon niet ondersteund om te mailen.
Maar ik vraag het toch nog even aan jullie, is dit een normale fout dan?
Of moet ik het gewoon anders doen?
Alvast bedankt.
De positionering is mijn grootste probleem dus als jullie dit kunnen oplossen ben ik al blij.
verduidelijking:
De site is nog steeds in aanmaak. Hij staat nog bij een gratis host omwille dat ik op mijn telenet geen php kan gebruiken (nog problemen). Het nadeel is dat die wel behoorlijk traag laad.
Een domein en ruimte zijn al besteld bij een andere host.
Ik probeer sinds kort alles op te delen en in een aparte css file te positioneren. (had ik dit maar al eerder gedaan
)css file link KLIK
De Site KLIK
1) FF laat spleten tussen mijn divs #header - #container en #container - #footer.
In IE doet hij dit niet, daar staat alles waar het moet.
2) FF rond mijn balkjes niet af, IE wel.
Ik heb dit ook al geprobeert via css en images maar dat leek niet echt te lukken.. Daarom via deze abstracte methode.
Kan ik deze methode ook in mijn css file zetten?
3) Op mijn telenetadres verspringen de titels van hoogte.
Telenet adres KLIK
contact en info link titel: contact
portfolio link titel: web (deze zit wat lager)
Alle 2 volledig dezelfde script, snap ik niet.
Op de gratis host doet hij dit ook niet.
4) php vraagje, past eigelijk niet bij het onderwerp maarja.
Ik heb wat bijgeleerd over php en geprobeert een mailform te schrijven.
Mail Form KLIK
Ik denk dat de host het gewoon niet ondersteund om te mailen.
Maar ik vraag het toch nog even aan jullie, is dit een normale fout dan?
Of moet ik het gewoon anders doen?
Alvast bedankt.
De positionering is mijn grootste probleem dus als jullie dit kunnen oplossen ben ik al blij.
