f1circuit-sword
Legacy Member
Beste mensen,
Voor school moet ik een site maken. We mochten zelf een onderwerp kiezen, ik koos voor het wk voetbal van 2006 en ben bijna 100% klaar. Graag zou ik jullie mening weten omtrent gebruik, ontwerp en eventuele andere opmerkingen.
http://www.voetbal-wk2006.be
Voor school moet ik een site maken. We mochten zelf een onderwerp kiezen, ik koos voor het wk voetbal van 2006 en ben bijna 100% klaar. Graag zou ik jullie mening weten omtrent gebruik, ontwerp en eventuele andere opmerkingen.
http://www.voetbal-wk2006.be




