killerbee
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik heb alvast een minisite ineengeknutseld om een vriendin haar talenten te 'promoten', even een korte schets: Saskia (haar naam) doet mee aan een talentenwedstrijd Talented Teenager. Nu is er ook een stemsectie inbegrepen in die wedstrijd, waarin je moet stemmen via Internet. Na enkele vragen om een voorbeeldje te kunnen beluisteren heb ik deze site opgezet. Dat is kort geschetst wat de functie van de site is.
Nu wil ik van jullie weten wat jullie ervan vinden qua
- lay-out (kleurencombinaties, afbeeldingen, enz)
- inhoud (tekst)
graag jullie comments pls, zou tegen januari volledig moeten klaar zijn
:applause:
Ik heb alvast een minisite ineengeknutseld om een vriendin haar talenten te 'promoten', even een korte schets: Saskia (haar naam) doet mee aan een talentenwedstrijd Talented Teenager. Nu is er ook een stemsectie inbegrepen in die wedstrijd, waarin je moet stemmen via Internet. Na enkele vragen om een voorbeeldje te kunnen beluisteren heb ik deze site opgezet. Dat is kort geschetst wat de functie van de site is.
Nu wil ik van jullie weten wat jullie ervan vinden qua
- lay-out (kleurencombinaties, afbeeldingen, enz)
- inhoud (tekst)
graag jullie comments pls, zou tegen januari volledig moeten klaar zijn
:applause:

