Giwil
Legacy Member
ey,
ik heb me nog eens bezig gehouden met het maken van een site in xHTML en CSS (met veel dank aan Xavez hiervoor
). Het is dus de site voor m'n voetbalclub en hij zou moeten volledig klaar zijn tegen het volgende seizoen (augustus-september).
De link
In IE werkt hij perfect volgens mij maar in FF zijn er nog mankementen. Onder andere aan de info tabel en de border onderaan. Iemand raad hiervoor?
Als er nog iemand raad heeft om de site wat op te vullen mag je het altijd zeggen want ik vind hem nog wat te kaal op het moment. Maar naar het volgende seizoen toe kan ik alle info ook toevoegen.
Alle tips en/of commentaren zijn welkom of ze nu positief of negatief zijn.
grtz..
(owja Dit is de vorige, volledig gemaakt in frontpage
)
ik heb me nog eens bezig gehouden met het maken van een site in xHTML en CSS (met veel dank aan Xavez hiervoor
). Het is dus de site voor m'n voetbalclub en hij zou moeten volledig klaar zijn tegen het volgende seizoen (augustus-september).De link
In IE werkt hij perfect volgens mij maar in FF zijn er nog mankementen. Onder andere aan de info tabel en de border onderaan. Iemand raad hiervoor?
Als er nog iemand raad heeft om de site wat op te vullen mag je het altijd zeggen want ik vind hem nog wat te kaal op het moment. Maar naar het volgende seizoen toe kan ik alle info ook toevoegen.
Alle tips en/of commentaren zijn welkom of ze nu positief of negatief zijn.
grtz..
(owja Dit is de vorige, volledig gemaakt in frontpage
)
