fromalk
Legacy Member
Hoi allemaal,
ik heb zonet mijn jongeren community gelanceerd. Het gaat hierbij gewoon om een site voor pre registraties. Mensen die hun accountnaam enz al willen vastleggen
doelgroep: jongeren
locatie: nederland en belgie
link:
http://www.picno.be/
site is redelijk basic.
eveneens mijn eerste site opgebouwd uit div's
en het bevalt me wel
de e mails worden verzonden met hun layout in tables
voor de rest tja weinig over te vertellen.
Meeste is pas te zien als je je registreerd maar dat is nu niet per se de bedoeling
het aantal pre registraties rechtsboven moet alleen nog anders uitgeleind worden (middle)
graag jullie advies!
ik heb zonet mijn jongeren community gelanceerd. Het gaat hierbij gewoon om een site voor pre registraties. Mensen die hun accountnaam enz al willen vastleggen
doelgroep: jongeren
locatie: nederland en belgie
link:
http://www.picno.be/
site is redelijk basic.
eveneens mijn eerste site opgebouwd uit div's
en het bevalt me welde e mails worden verzonden met hun layout in tables
voor de rest tja weinig over te vertellen.
Meeste is pas te zien als je je registreerd maar dat is nu niet per se de bedoeling
het aantal pre registraties rechtsboven moet alleen nog anders uitgeleind worden (middle)
graag jullie advies!
. Ook leuk dat je met div's werkt, maar je site is wel niet xhtml valid (

