Archief - Preview: Judoclub Tielt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ramm

Legacy Member
Momenteel ben ik bezig met een nieuw kleedje te ontwerpen voor de website van Judoclub Tielt. Bedoeling is om een cleane site zonder teveel franjes af te leveren (niet omdat ik zo pro-minimalistisch ben, maar gewoon omdat ik niet genoeg ingewijd ben met photoshop). Bon, het is maar een preview dus er ontbreekt nog een aantal dingen (zoals een logo linksboven). Toch zou ik nu al graag wat van jullie feedback hebben zodat ik niet op het einde moet constateren dat ik compleet de mist ben ingegaan.

Ohja, het is bovendien de eerste keer dat ik een site in elkaar probeer te steken met DIV's, dus als ik het ergens verkeerd doe, gelieve mij er dan nu op te wijzen :D

Laat de kritieken maar komen ...

http://users.telenet.be/jctielt/_preview

Rvl

Legacy Member
Na een lange tijd heb ik het zoeke naar enige referentie met judo opgegeven en de content vond ik ook niet zo goed. Tot zo ver de bespreking van de site, meer kunt ge imo nie bespreke.

snot

Legacy Member
'k vind dat rood en wit dan weer niet slecht voor judo,
die kleurtjes bij de links zijn minder.

Ramm

Legacy Member
cs_Rvl zei:
Na een lange tijd heb ik het zoeke naar enige referentie met judo opgegeven en de content vond ik ook niet zo goed. Tot zo ver de bespreking van de site, meer kunt ge imo nie bespreke.
1) Referentie met de judo: Kleuren onder het menu zijn de kleuren van de gordels . Rood is het clubkleur en een header moet er nog komen, zoals gezegd in de intro
2) Content is er nog niet, aangezien ik nog volop aan het sleutelen ben aan het design. Again, zoals gezegd in de intro ...

/edit
Ik heb de kleuren nu in de correcte volgorde gezet (+ enkel opeenvolgende kleuren gebruikt, zodat paars & rood vervangen zijn door blauw & oranje) zodat je bekomt:
wit - geel - oranje - groen - blauw

Bigbuddha

Legacy Member
Ramm zei:
1)
2) Content is er nog niet, aangezien ik nog volop aan het sleutelen ben aan het design. Again, zoals gezegd in de intro ...

Uhm, de content is wel degelijk onderdeel van de lay-out/het design. Dus probeer zoveel meogelijk content te gebruiken al van in't begin. Heb je geen content, gebruik dan dummy content(lorem ipsum ofzo) en dummy foto's. Kwestie dat we een algemeen beeld kunnen vormen.

CoRnHoLiO

Legacy Member
Vind het maar raar de zwart er nie bij zit, da is tenslotte toch het doel waarom ge judo doet nie, om de zwarte gordel te halen :p. Anywayz voor de rest is het wel een strak design, wa ik eigenlijk nie zo slecht vind voor een club. Greetz!

Cakeman

Legacy Member
Ik zou toch in je CSS een background-color : White zetten.
Hier op het werk heb ik een gedeelde PC waarvan de default background in Opera grijs is, en zo ziet je site er echt slecht uit :)

Gamefactor

Legacy Member
Het design met de content in valt mee, enkel zou ik de Header-buttons iets kleiner maken en wanneer er op geklikt is de button zelf laten kleuren in plaats van die tabel eronder...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan