Ti_mD
Legacy Member
De website is eigenlijk zo goed als af (alleen mss de simpelviewer nog door een eigen flashgallery vervangen in verloop van tijd). Binnenkort komt er een betaalde host en domeinnaam en zijn we van die klotereclame af. Enige opbouwende kritiek en commentaar?
www.bentblog.tk
www.bentblog.tk
.
Ik bekijk m wel is opnieuw eens je je webhosting hebt. (Antagonist is een aanrader)