M_N_M
Legacy Member
Hallo,
ik heb voor het bedrijf voor wie ik werk eens een nieuwe website gemaakt aangezien die oude website echt wel aan vernieuwing toe was.
Hier is de nieuwe versie : http://www.cynopcis.be/new/
Wat vinden jullie er van? Ik persoonlijk vind het een enorme verbetering.
Puntjes waarvan ik weet dat ze nog beter kunnen:
* meer css gebruiken (moet hier en daar nog een klasse bijmaken want zit nog met tamelijk veel overbodige shit)
=> gaat nog gedaan worden
* tabellen gebruikt ipv divs (moet daar nog wat beter in thuis worden)
=> zal voor volgende website zijn
* veel code gecopy paste aangezien het in HTML moest, PHP is no option
=> nie veel aan te doen denk ik; in html kan je geen include ofzo gebruiken he?
Is getest in Internet Explorer, Opera & Firefox en dat zag er allemaal goed uit daar. Indien er bij jullie iets fucked doorkomt, graag screenshotje mailen of uploaden zodat dat probleem kan verholpen worden.
Thanks in advance!
PS: site is gemaakt voor 1024x768 resolutie, daar zou het net moeten inpassen zodanig dat je geen scrollbars krijgt.
ik heb voor het bedrijf voor wie ik werk eens een nieuwe website gemaakt aangezien die oude website echt wel aan vernieuwing toe was.
Hier is de nieuwe versie : http://www.cynopcis.be/new/
Wat vinden jullie er van? Ik persoonlijk vind het een enorme verbetering.
Puntjes waarvan ik weet dat ze nog beter kunnen:
* meer css gebruiken (moet hier en daar nog een klasse bijmaken want zit nog met tamelijk veel overbodige shit)
=> gaat nog gedaan worden
* tabellen gebruikt ipv divs (moet daar nog wat beter in thuis worden)
=> zal voor volgende website zijn

* veel code gecopy paste aangezien het in HTML moest, PHP is no option

=> nie veel aan te doen denk ik; in html kan je geen include ofzo gebruiken he?
Is getest in Internet Explorer, Opera & Firefox en dat zag er allemaal goed uit daar. Indien er bij jullie iets fucked doorkomt, graag screenshotje mailen of uploaden zodat dat probleem kan verholpen worden.
Thanks in advance!
PS: site is gemaakt voor 1024x768 resolutie, daar zou het net moeten inpassen zodanig dat je geen scrollbars krijgt.
, en dat keyboard erin kan je nauwelijks zien, mss een lichter kleurtje met een betere overgang?

Kan ik niet makkelijk via photoshop de jpg wat minder rood maken met een filter ofzo? Via dodge tool kan je wel verbleken maar dat is niet gelijkmatig en zo ziet het er minder mooi uit.. Any help?