Archief - PREVIEW: BBC Rumst

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fr3aK

Legacy Member
http://www.vale-viver.org/rumstbbc

Zoals ge kunt zien is het een site voor de basketbalploeg waarbij ik speel en het is eveneens de site voor een project op 't school...
Graag jullie reactie :)

PS: Kheb de officiële url achterwege gelaten aangezien die niet te cloaken valt...

yaris

Legacy Member
Ik vind de site op zich heel mooi en verzorgd gemaakt alleen mis ik zon beetje het basketgevoel, ruige naakte lichamen die hevig tegen elkaar bonken, naar zweet besmeurde t-shirts. Samen onder de douche :).

Zero Grav

Legacy Member
Als ik dan die cvision.be zie dan denk ik: "Hij kan toch veel beter dan dit?"

Dit is echt 2 maal niks, straalt niks van sfeer uit qua basketbal en ziet eruit als een site gebouwd door een beginner. Nu, voorzover ik weet ben jij helemaal geen beginner en ligt dit echt ver onder je niveau dus bij deze thread stel ik me eerder de vraag of jij hier wel genoegen mee kan nemen?

Fr3aK

Legacy Member
Zero Grav zei:
Als ik dan die cvision.be zie dan denk ik: "Hij kan toch veel beter dan dit?"

Dit is echt 2 maal niks, straalt niks van sfeer uit qua basketbal en ziet eruit als een site gebouwd door een beginner. Nu, voorzover ik weet ben jij helemaal geen beginner en ligt dit echt ver onder je niveau dus bij deze thread stel ik me eerder de vraag of jij hier wel genoegen mee kan nemen?
cvision.be is gedesigned door mijn collega, ikzelf kan amper met PS werken... :x

Het is simpel, weet ik, maar ik ga geen tientallen uren werk steken in een design dat niet wordt gequoteerd (schooproject: enkel xHTML, CSS en GUI usability)
Ik ben geen designer, verre van, ben eerder coder als het op projecten van "cvision.be" aankomt.

BTW: check eens keer de sites van 1ste en 2de nationale op http://basketbal.2link.be/, daar zit eigenlijk ook geen enkel site tussen die "basketbal" uitstraalt... het is geen excuus maar voor een 4de provinciale is het in vergelijking met die andere sites zeker niet slecht.

orez

Legacy Member
1 iets...
spiegel je nooit aan andere sites met als argument, in vergelijking met die sites is het zo slecht nog niet.

Je moet zorgen dat je er zelf over tevreden bent, en je moet voor jezelf de lat hoog leggen.

Fr3aK

Legacy Member
orez zei:
1 iets...
spiegel je nooit aan andere sites met als argument, in vergelijking met die sites is het zo slecht nog niet.

Je moet zorgen dat je er zelf over tevreden bent, en je moet voor jezelf de lat hoog leggen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben er content van aangezien ik geen reet kan designen ;)

Simpele XHTML + CSS gaat wel maar echt iets gelikt maken ligt niet in mijn aard, ik heb inspiratie tot ik PS opstart :x

orez

Legacy Member
Fr3aK zei:
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben er content van aangezien ik geen reet kan designen ;)

Simpele XHTML + CSS gaat wel maar echt iets gelikt maken ligt niet in mijn aard, ik heb inspiratie tot ik PS opstart :x

neem eens papier en een potlood bij de hand... ;)

alles wat je krijgt van inspiratie, schets het, schrijf het op... en open dan pas PS ;)

coolboy

Legacy Member
Ik kan er eigelijk niet veel over zeggen dus vomij zéér goed gemaakt en geen commentaar.

evR'

Legacy Member
Hier in FireFox verspringt uw kader bij 'Competitie' en 'Contact'.

orez

Legacy Member
evR' zei:
Hier in FireFox verspringt uw kader bij 'Competitie' en 'Contact'.

evR' ...

dit is toch al genoeg en zelfs meer dan genoeg aan bod gekomen om te weten dat dit komt door de scrollbar die standaard niet wordt weergegeven door FF, en als de content te lang is om te passen in het venster dat FF dit dan wel weergeeft, waardoor je "kader" dus idd verspringt.

Ligt niet aan de site ..

Fr3aK

Legacy Member
Ik kan "overflow: -moz-scrollbars-vertical;" gebruiken maar dan is m'n css niet valid :x

MJ!

Legacy Member
Als speler bij de club ben ik wel genoodzaakt hier ff te reageren :)
Kvind het wel een leuke site (en by far de beste die we ooit gehad hebben...)
Wat ik me wel afvraag is wat er gebeurd zou zijn moest ge een designer het 'designwerk' laten doen hebben, waarna gij alles mooi samenbrengt tot een functionele webpage. Zo werk ik toch altijd (en daar komt nog bij dat mijn kennis van xHTML, CSS, Java enz... gewoon nihil is vergeleken met die van u).
Maar goed, laat dit vooral niet overkomen als slechte commentaar want zo is het helemaal niet bedoeld. Ik vind die site meer dan geslaagd en ik ben vrij zeker dat iedereen in de club dat gaat vinden :)
Misschien nog een forumke derop zwieren? Daar houde de mannen zich graag mee bezig, dan moeten ze het forum van Mega Kapellen niet constant overvallen :p

Fr3aK

Legacy Member
MJ! zei:
Misschien nog een forumke derop zwieren? Daar houde de mannen zich graag mee bezig, dan moeten ze het forum van Mega Kapellen niet constant overvallen :p
Ben ik nog van plan maar kmoet nog eens praten over hosting me de Peter, als er dan toch aparte hosting komt voor die site is het beter te wachten met het forum ipv te migreren...

MJ!

Legacy Member
Fr3aK zei:
Ben ik nog van plan maar kmoet nog eens praten over hosting me de Peter, als er dan toch aparte hosting komt voor die site is het beter te wachten met het forum ipv te migreren...

Een waarheid als een dikke koei!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan