Drone
Legacy Member
Hallo,
Graag had ik wat feedback gehad over mijn portfolio, vooral wat jullie denken over de navigatie, layout en technische kant van mijn website. Maar alle andere constructieve opmerkingen zijn ook welkom.
hier heb ik ook iets gemaakt om naar familie en vrienden te sturen om te laten weten dat de site online is.
tot slot ook nog de link naar de site.
vriendelijke groeten
Graag had ik wat feedback gehad over mijn portfolio, vooral wat jullie denken over de navigatie, layout en technische kant van mijn website. Maar alle andere constructieve opmerkingen zijn ook welkom.
hier heb ik ook iets gemaakt om naar familie en vrienden te sturen om te laten weten dat de site online is.
tot slot ook nog de link naar de site.
vriendelijke groeten

