Ja tekst naar raster gaat altijd kwaliteitsverlies geven, en hoe kleiner de letterkes, goe onleesbaarder het wordt. Maakt niet uit welk formaat.
Ik vind de bodytekst ook net iets te klein om gemakkelijk te lezen. Voor de rest vrij standaard en degelijk uitgewerkt.