sh011265
Legacy Member
Hello hello
Waarom een portfolio?
Aangezien ik deze zomer niet weer eens een saaie vakantiejob wil uitoefenen (die me niet boeit), had ik het plan om elke week, 4 weken achter elkaar, een website af te leveren aan een bedrijf. Werkend als jobstudent, zodat het allemaal mooi legaal verloopt.
Aangezien je ergens moet beginnen, heb ik even een portfolio uitgewerkt. Zo kan ik me beter "verantwoorden" als ik bij iemand ga aankloppen voor het "vakantiewerkplan".
Wat beoordelen?
Voornamelijk: layout, toegankelijkheid, algemene indruk!!, zou je vertrouwen in mij hebben moest ik voor u een website maken, etc etc
URL:
Portfolio van Stijn Heymans
Screenshots van admin page:
Aangezien jullie hier geen toegang tot hebben:
Aangepast menu
UploadPagina waar je 1 mainfoto + 5 subfoto's kan uploaden
Momenteel staan er nog maar een aantal projecten op.. Heb nog wel wat projecten liggen, maar deze zijn meestal gewoon een design ofzo. Is het de moeite om deze ook te uppen? Of hou je onafgewerkte dingen beter van je portfolio?
Thx alvast voor diegene die me bekritiseren!
Waarom een portfolio?
Aangezien ik deze zomer niet weer eens een saaie vakantiejob wil uitoefenen (die me niet boeit), had ik het plan om elke week, 4 weken achter elkaar, een website af te leveren aan een bedrijf. Werkend als jobstudent, zodat het allemaal mooi legaal verloopt.
Aangezien je ergens moet beginnen, heb ik even een portfolio uitgewerkt. Zo kan ik me beter "verantwoorden" als ik bij iemand ga aankloppen voor het "vakantiewerkplan".
Wat beoordelen?
Voornamelijk: layout, toegankelijkheid, algemene indruk!!, zou je vertrouwen in mij hebben moest ik voor u een website maken, etc etc
URL:
Portfolio van Stijn Heymans
Screenshots van admin page:
Aangezien jullie hier geen toegang tot hebben:
Aangepast menu
UploadPagina waar je 1 mainfoto + 5 subfoto's kan uploaden
Momenteel staan er nog maar een aantal projecten op.. Heb nog wel wat projecten liggen, maar deze zijn meestal gewoon een design ofzo. Is het de moeite om deze ook te uppen? Of hou je onafgewerkte dingen beter van je portfolio?
Thx alvast voor diegene die me bekritiseren!
