Juul Cézaar
Legacy Member
Hoi,
Ik studeer architectuur, en kheb me eens beziggehouden met een siteje te maken om mijn ontwerpen op te zetten met wat foto's, plannetjes en een beetje uitleg. Er staat nog niet veel op, enkel de basis is er. Als je wil weten hoe de informatie gepresenteerd gaat worden kan je al op "containers@arenberg" klikken, en vervolgens op "interieur".
http://users.skynet.be/bk382736/design/
Thx, Grtz
Ik studeer architectuur, en kheb me eens beziggehouden met een siteje te maken om mijn ontwerpen op te zetten met wat foto's, plannetjes en een beetje uitleg. Er staat nog niet veel op, enkel de basis is er. Als je wil weten hoe de informatie gepresenteerd gaat worden kan je al op "containers@arenberg" klikken, en vervolgens op "interieur".
http://users.skynet.be/bk382736/design/
Thx, Grtz

wtf ? en dan nog in drie verschillende kleuren, doe da gewoon weg
maar vaak is het echt niet aan te raden om dat te gebruiken. Al is het maar omdat veel screenreaders hier niet overweg kunnen of omdat een grote hoeveelheid mensen dat uit heeft staan omwille van die stomme 'follow the mouse' en dergelijke scriptjes. Nuja, ik heb het er al eens met u over gehad op irc geloof ik. ^^