Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blue Thunder zei:in IE ziet hem er maar raar uit ze: http://users.pandora.be/thatlittleone/fout.jpg

sk8eboy zei:Lolz bij mij idd nu je het zegt ja ik eb altijd gekeken in firefox daar toont
ie et goe. Kga es kijken hoe et komt maar kdenk dat et komt door de reclame.
reclame is zo hatelijk e![]()
ma voe de rest mercie voe de goeie comment e![]()
.Rvl zei:waarom eigelijk .php files gebruiken als je nergens php voor nodig hebt?

Voor deze functie zou ik wel veel geld willen gevennu moet ik enkel 1 iets veranderen en alles is aangepast.

Rvl zei:Voor deze functie zou ik wel veel geld willen geven![]()
