Archief - PORTFOLIO: shadow-design.net

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ShaDoW

Legacy Member
Hey,

Dit is mijn eerste poging tot een portfolio website om wat level- en game-design experience online te zwieren. Ik hoop dat het wat is geslaagd, ben niet echt een genie met code. :)

www.shadow-design.net

Alle feedback, goed of slecht, is met harte welkom.

Disa

Legacy Member
Kvind hem wel iets hebben, mss de site centreren ? Dan kom je prolly ook wel van die hor. scrollbar vanaf op 800*600.

BTW: mooie maps die je daar hebt staan. :)

_ShaDoW

Legacy Member
Dank je!

Er zijn al veel suggesties geweest van kennissen om inderdaad de site te centreren. Persoonlijk vond ik altijd al dat iedereen website's centreerde, en het daarmee misschien eens leuk zou zijn om de sleur te doorbreken.

Maar inderdaad, moest het de scrollbar kunnen helpen op 800*600 zal ik het toch zeker eens proberen. :)

Wat vind je (read: jullie) van de banner eigenlijk? Ik heb de impressie dat het iets te druk lijkt met al die mini polaroid foto's, doch veel te leeg zonder.

Titec

Legacy Member
°mooi gedaan
°ik zou hem niet centreren
°banner is ok, is goed in dezelfde stijl als de rest van de pagina
polaroidjes in banner zijn vrij klein, maar mogen ook niet alle aandacht gaan trekken
°misschien een licht roll-over effectje op de menu knoppen?
°misschien een 1px border op de linkse en rechtse rand?

Da Turtle

Legacy Member
_ShaDoW zei:
Wat vind je (read: jullie) van de banner eigenlijk? Ik heb de impressie dat het iets te druk lijkt met al die mini polaroid foto's, doch veel te leeg zonder.
Ik dacht dat ze clickable waren :p, mss een of andere vierkantjes van maken ofzo.

Mistabeen

Legacy Member
Ik ben er vrij zeker van dat dat apple logotje in uw header trademarked is :)

russian

Legacy Member
Da Turtle zei:
Ik dacht dat ze clickable waren :p, mss een of andere vierkantjes van maken ofzo.

Ik heb ook proberen klikken, maar vind de website zeer ordelijk & mooi :).

dotJan

Legacy Member
centrere, agge debiel a window herschaalt zitte toch me nen rand langs links, veu de rest OK

_ShaDoW

Legacy Member
Veel dank voor de goede feedback tot nu toe, ik heb een nieuwe versie klaargestoomd gebaseerd op jullie reacties.

shadow-design.net

"ik zou hem niet centreren"
Inderdaad, in mijn vorige post zei ik dat ik het eens zou proberen om de hor. scrollbar te vermijden op lage resoluties. Nu, gecentreerd of niet, de scrollbar bleef op 800*600. Ik had twee zijkanten naast het grijze deel waar al de content in stond die iets te breed was, die heb ik nu verkleind. Pagina wordt nu perfect weergegeven.

"banner is ok, is goed in dezelfde stijl als de rest van de pagina
polaroidjes in banner zijn vrij klein, maar mogen ook niet alle aandacht gaan trekken"
Je hebt gelijk, en de andere ook die dachten dat het clickable icons waren. Ik heb de banner dus maar een andere look gegeven die IMO veel mooier oogt en toch bij de grijs waarden past.

"misschien een licht roll-over effectje op de menu knoppen?"
U vraagt, wij draaien. Maar U had daarbij ook wel gelijk, het ziet er vele blitzer uit met een roll effectje.

"misschien een 1px border op de linkse en rechtse rand?"
Alweer; goed idee. Maar ik heb een lichte schaduw gebruikt, dit oogde iets mooier.

"Ik ben er vrij zeker van dat dat apple logotje in uw header trademarked is"
Je kan gelijk hebben... het logo is er uit gehaald om toch maar op safe te spelen.

Obliv`

Legacy Member
mooie site en mooie mapjes
- ik zou de tekst in het algemeen een 10tal pixels meer naar rechts zetten (zodat hij verticaal staat uitgelijnd met 'home')
- header is wat kaal imo (vorige met de mini screenshotjes vond ik ook niet zo goed), zet er mss een groter actie beeld op

Titec

Legacy Member
_ShaDoW zei:
Je hebt gelijk, en de andere ook die dachten dat het clickable icons waren. Ik heb de banner dus maar een andere look gegeven die IMO veel mooier oogt en toch bij de grijs waarden past.
de banner is heel mooi nu. misschien kan je een pic van een wireframe/mesh (? hoe heet zo'n ding) erin zetten. maar dan wel met verlaagde opacity.. maar zoals ie nu is, vind ik hem ook heel mooi
_ShaDoW zei:
randen: ik heb een lichte schaduw gebruikt, dit oogde iets mooier.
idd ziet er heel goed uit!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan