Ik vind het behoorlijk klein.
wat ga je doen als er projectjes bijkomen? scrollbars?
Verder mis ik wat afwerking:
- lettertype
- contactform kan mooier opgemaakt worden dan die vieze knoppen en dept in uw txtbox'en
- de foto's in het bovenste gedeelte lijken mij allemaal nogal vaag ( alsof er slecht met brightness/contrast in photoshop gewerkt is )
- het w3c logo is veel te groot voor zo'n klein sitetje en meestal is het de bedoeling dat, als je al zo'n logo op uw site zet, dat de mensen het ook daadwerkelijk kunnen checken met een simpele klik op dat logo.
- het linker logo "remyvd.be" plakt teveel aan de linkerkant van de omkadering
- geen foto's? zet dan ook geen link op uw pagina. Het heeft geen enkele zin.