Archief - Portfolio: persoonlijke website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tyfius

Legacy Member
Idd, tekst is te licht en ik zou ook voor een ander lettertype overwegen. Iets à la verdana, arial, tahoma, ... en zeker je tekst links uitlijnen en bovenaan laten beginnen.
Dit gecentreerde middle view concept past niet echt bij het hoekige en rechtlijnige design van je site.

Dieterg

Legacy Member
ik weet het wel, maar als ik dan begin te enteren om boven te geraken. Gaat heel men lay out uitteen kheb dit probleem al bij al mijn lay outs gehad. Kzal een ander lettertype gaan gebruiken ook dan :)

Thnx voor reply.

Dieterg

Legacy Member
thnx, ga'k zeker eens proberen. Het is zo makkelijk en heb altijd dat probleem al gehad lol. . :love:

Bertold

Legacy Member
hm idd wel iets aan uw tekst opmaak doen voor de rest vindk et best kunnen als dit u derde site ooit is.
Maar langs de andere kant als u site mambo graphics noemt en in de veronderstelling dat ge die icoontjes niet zelf getekend hebt (indien wel dan moet ge niet op dit zinneke letten ;) ) vind ik het grafisch wat povertjes. Het is iets te eentonig. Speel wat meer in op die icoontjes. Of laat de icoontjes weg en ga voor het concept less is more zoals in een van de vorige threads al aan iemand gezegd is. Maar dan strookt het niet meer met de mambo GFX
er is nog werk aan maar toch al goed op weg. Kheb niet vel tijd gehad om het echt goed te bekijken

Dieterg

Legacy Member
Ja, ik volg nog tutorials omda'k ik niet anders kan. Het gaat me voral om de coding om meer ervaring op te doen.

Quilombo

Legacy Member
jonge, denkt ge dat de rest geen tutorials volgt ofwa
kom met een eigen ontwerp af of bolt em

(ja k zen slecht gezind :p jaja)

Erlend

Legacy Member
Quilombo zei:
jonge, denkt ge dat de rest geen tutorials volgt ofwa
kom met een eigen ontwerp af of bolt em
(ja k zen slecht gezind :p jaja)

Oh gosh no!
---

Tutorial gevolg of niet; je teksten moeten leesbaarder zijn. Ik kan amper je witte tekst op de grijze vlakken lezen en neem een verdana fontje, allesinds geen roman font. En plaats je teksten tegen de "top" van je tabel, nu zweven ze daar maar in het midden.

VinX

Legacy Member
Quilombo zei:
jonge, denkt ge dat de rest geen tutorials volgt ofwa
kom met een eigen ontwerp af of bolt em

(ja k zen slecht gezind :p jaja)
:offtopic:

Kan hem geen ongelijk geven , het scheelt dat jullie nooit een tutorial volgen , laat me niet lachen he , das het beste om te leren omgaan met photoshop , zo die je ervaring op en kan later beginnen met dingen te mengen.

Dieterg

Legacy Member
VinX begrijpt me tenminste. . Ik heb in men leve nog maar zo weinig website's gemaakt, dat het moeilijk is hoor. Coding kan ik nu ondertussen al kheb nog 3 website's gemaakt voor fun

deze website heb'k gemaakt met tutorial
KLIK
deze website ook met tutorial
KLIK
deze op men eentje
KLIK

En geef nu geen posts waar ik geen nut aan heb zoals van dat het van tutorial komt ja da weet'k nu ook wel dat die eerste en die tweede van tutorial komt dus je moet niet gaan nirken :eek:

#8U6

Legacy Member
Nice,
3e beetje te grote banner :) maar wel mooi !!
Waar vind je die tutorials ?

Quilombo

Legacy Member
tgaat erom da ge geen templates moogt laten checken op dit forum
ook al hebt ge alles letterlijk overgetypt uit nen tutorial ;s

Zero Grav

Legacy Member
VinX zei:
:offtopic:

Kan hem geen ongelijk geven , het scheelt dat jullie nooit een tutorial volgen , laat me niet lachen he , das het beste om te leren omgaan met photoshop , zo die je ervaring op en kan later beginnen met dingen te mengen.


'k Zou nooit iemand aanraden om een tutorial te volgen omtrent photoshop, en ik heb zelf nog nooit een photoshop tutorial op vlak van websites gevolgd dus niet téfel veralgemenen.
Volgens mij kan je beter zelf experimenten met photoshop dan tutorials volgen, die tutorials die je op het net vinden missen namelijk in 99% van de gevallen een degelijke verklaring over wat je nu net aan't doen bent.
Je krijgt een paar procenten die je bij een filter in moet voegen en dan staat er ergens bij, ja en als ge iets anders wilt dan moet ge maar experimenteren hé!

Nuja, ieder zijn manier van leren natuurlijk, als je momenteel gelooft dat je vorderingen maakt dan doe er je best mee voort maar neem ze niet te letterlijk.

Ik heb er trouwens geen problemen mee dat je tutorials volgt maar maak er dan later iets mee volgens de lessen die je eruit getrokken hebt. Op dit moment kunnen we namelijk enkel kijken hoe goed je een tutorial kan volgen en daar heeft niemand wat aan hé. :-)

orez

Legacy Member
Topic closed.

Simpele reden:

1. LEES Zero Grav zenne reply eens aub ;)
2. Leer uit tutorials, maak er zelf iets mee, maar don't copy. Dit is geen eigen werk, kunnen wij moeilijk gaan zeggen verbeter dit, verbeter dat. Waarschijnlijk is de kennis er nog niet eens om dit ook te kunnen doen.

Tutorials voor webdesign = NO GOOD, surf rond, doe inspiratie op, kijk wat de trends zijn, onthou ze, en maak een mix van wat jij leuk vind op verschillende sites. Just don't copy.

Aan mensen die zeggen, toch een nice job... Komaan get real... Ik kan ook een schets met de hand overkalkeren ze... tis dan ook ni van mij, ook supersimpel, ga je dan ook zeggen van hé nice job!

Iedere kleuter kan aanwijzigingen volgen... Soms zelfs al ne baby ast ne slimmen is ;)

@ Quilombo: Please enlighten me van die 3 designs... Als het rips zijn, de REPORT BAD POST knop staat er voor iets hé ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan