VinX
Legacy Member
Hey
Ik ben bezig met mijn persoonlijke site te vernieuwen , kzou graag wat comments krijgen op mijn layout : mijn motto : simpel , clean , geen al te moelijke en ingewikkelde dingen. Ook graag comments op het photoshop gedeelte en wat ik eraan kan veranderen , het is dus gewoon een voorbeeld nog bijna niks werkt.
Muziek van DJ Ximian , www.djximian.be (Bedankt voor het geven van de rechten)
nu de link naar de site http://maartenvanhoecke.com
Ik ben bezig met mijn persoonlijke site te vernieuwen , kzou graag wat comments krijgen op mijn layout : mijn motto : simpel , clean , geen al te moelijke en ingewikkelde dingen. Ook graag comments op het photoshop gedeelte en wat ik eraan kan veranderen , het is dus gewoon een voorbeeld nog bijna niks werkt.
Muziek van DJ Ximian , www.djximian.be (Bedankt voor het geven van de rechten)
nu de link naar de site http://maartenvanhoecke.com
Ben toch blij dat ik al zover geraakt ben , echt bedankt voor de comments 
En al de rest ik doe gewoon mijn best 