ChroMe
Legacy Member
Site
commentaren aub
Is gemaakt met dreamweaver op een laptop (daarom dat het blauw misschien toch wat te fel is, ben er over aan het denken om het te veranderen)
PS: weet iemand waarom in IE die blauwe balk waar je de taal kan kiezen op de index.htm wat lager staat (er is nog een lichtblauwe streep tussen), bij FF sluit hij mooi aan zoals de bedoeling ook was...
commentaren aub
Is gemaakt met dreamweaver op een laptop (daarom dat het blauw misschien toch wat te fel is, ben er over aan het denken om het te veranderen)
PS: weet iemand waarom in IE die blauwe balk waar je de taal kan kiezen op de index.htm wat lager staat (er is nog een lichtblauwe streep tussen), bij FF sluit hij mooi aan zoals de bedoeling ook was...


