Archief - PORTFOLIO: Btfolio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bertold

Legacy Member
Kweet niet goed of dit wel onder portfolio hoort. Staat nog niets op is enkel layout en code die af is. Website is xhtml strict :)

Twas de bedoeling om iets simpels te maken dat rust uitstraalt ....

Laat u maar goed gaan in de commentaren :) wel liefst deftig opgebouwde kritiek
andere negeer ek :p
de link:

Btfolio

MVG

SyRuS.be

Legacy Member
eerste indruk... Lol ik moet aan oostende denken.

Anyways:
- Wat heeft je portfolio met de zee te maken?
- Tekst voor een foto is nooit echt goed
- Kleuren passen wel bij het strand motief maar zijn eigenlijk niet echt mooi/origineel
- Het idee achter je mouse overs is wel goed! Enkel de tekst is dan wel heel onleesbaar (dus zet je mouse-over tekst wel in een ander kleur)
- url + logo staan er wat ongelukkig ergens bij... url is trouwens een heel lelijk lettertype en je logo heeft zo'n lelijke std photoshop glow
- Trouwens de ruimte tussen je buttons en je header is te groot ook, verklein dat wat zodat het geheel wat strakker wordt.
- Je site heeft helemaal geen samenhang (en past trouwens helemaal niet ook van kleur) met je achtergrond

Dat was het zo wat, ik hoop eigenlijk dat je opnieuw begint want, wie wil er nu de kust op zn portfolio site :s

sorry voor de veel negatieve puntjes maar het is wel opbouwend eh :) (i'm a nice person)

[ImpacT]

Legacy Member
Eerste indruk.. en no offence.. maar dit is dus nog geen uur werk. Beetje PS, wat tekst erop een paar knoppen uploaden en 't staat online.

Ik vind dit geen blijk van "moeite" in je design te willen steken. We hebben al 1000-en websites met een foto achtergrond en wat tekst erover en dan denken "dit is klaar". Nah, probeer echt eens wat moeite te steken in je design, of ga gewoon naar de basics, gewoon PUUR op HTML - CSS, zo kan je soms ook leuke dingen maken.

Bertold

Legacy Member
ja je hebt wel gelijk t'is ook nie echt de bedoeling om als echt portfolio te dienen gewoon even een namiddagje verveling tegen gaan :$ kheb er idd geen uur aangezeten :)

twas ook niet echt de bedoeling om zo'n site met al flashy dingen of me allemaal flashelementen enzo te maken. gewoon iets basic om html en css wat te oefenen. vandaar ook datie xhtml strict valid is

bedankt voor de commentaar kheb al even wat van syrus zn minpuntjes er uit gehaald gaat binnen enkele minuten online staan

EDIT: staat er op, en nog even ter verduidelijking de tekst gaat nooit over de foto zelf komen de blauwe ruimte gaat steeds uitbreiden.
waarom dan die zee? omdat het r anders wat kaal uitziet vind ek...
en ik houd van de zee :love:

Bertold

Legacy Member
euhm jawel :s maar soms niet das door de o zo prachtige hosting van cheapass :doh:

[ImpacT]

Legacy Member
bt belgium zei:
euhm jawel :s maar soms niet das door de o zo prachtige hosting van cheapass :doh:

1-Eurohost.com my friend, 't kost iets meer, maar echt een ZALIGE hosting !

[ImpacT]

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Www.nenax.be, lekker goedkoop en bovendien nog goed ook.

Goedkoop ja, maar je servers staan weet ik veel waar, bij 1-Eurohost staan ze tenminste in BE, of NL. Mor soit, we gaan die discussie niet nog eens voeren.

Vintage Hifi

Legacy Member
[ImpacT] zei:
Goedkoop ja, maar je servers staan weet ik veel waar, bij 1-Eurohost staan ze tenminste in BE, of NL. Mor soit, we gaan die discussie niet nog eens voeren.

Waar wordt mijn email/website fysiek gehost?

Uw website staat op één van onze supersnelle servers in ons datacenter in Amsterdam. Daar staat hij met een 1000Mbit Fast Ethernet poort in verbinding met ruim 28 Gbit totaalcapaciteit naar het internet.
Amsterdam is één van de belangrijkste internet knooppunten van Europa en u bent dan ook verzekerd van zeer snelle verbindingen naar heel Europa en naar de Verenigde Staten.
U zei? ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan