Den_John
Legacy Member
Kwou gwn ffkes mijne site laten zien om even een reactie te weten van mensen die er veel meer van af weten dan mij. Ik ken een klein beetje html en kan een beetje met photoshop werken, niet dat ik een noob ben maar echt een ervaren gebruiker ben ik niet.
Voor de meeste zal dit een simpele site zijn maar ik ben er content van.
Dus al je even tijd hebt om er naar te kijken en eventueel een reactoie te posten, dan ben ik u neig dankbaar!
SITE
Alvast bedankt voor de reactie!
edit: @mods als de prefix niet juist is, zou u deze dan kunnen veranderen, is eerste keer dat ik hier iets post, bedankt!
Voor de meeste zal dit een simpele site zijn maar ik ben er content van.
Dus al je even tijd hebt om er naar te kijken en eventueel een reactoie te posten, dan ben ik u neig dankbaar!
SITE
Alvast bedankt voor de reactie!
edit: @mods als de prefix niet juist is, zou u deze dan kunnen veranderen, is eerste keer dat ik hier iets post, bedankt!


wie is daar nu in geïnteresseerd 
. Aangepast + usernote
