Archief - PORTFOLIO: Beginners site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_John

Legacy Member
Kwou gwn ffkes mijne site laten zien om even een reactie te weten van mensen die er veel meer van af weten dan mij. Ik ken een klein beetje html en kan een beetje met photoshop werken, niet dat ik een noob ben maar echt een ervaren gebruiker ben ik niet.
Voor de meeste zal dit een simpele site zijn maar ik ben er content van.
Dus al je even tijd hebt om er naar te kijken en eventueel een reactoie te posten, dan ben ik u neig dankbaar!

SITE

Alvast bedankt voor de reactie!

edit: @mods als de prefix niet juist is, zou u deze dan kunnen veranderen, is eerste keer dat ik hier iets post, bedankt!

den Acid Burn

Legacy Member
mja wat kan ik zeggen.
een typische eerste site zeker.
allemaal erg simpel en basic met veel te grote lettertyps gelijk je bij veel beginners ziet.

doe zo verder, leer bij, gaandeweg leert men.
iedereen is zo begonnen

leer deftig html en css.
gebruik in het begin geen wysiwyg editors maar een simpele text editor.
zo leer je het echt.
leer daarna wat javascript en zelfs php.
begin dan pas met designs in photoshop enzo is mijn advies, zorg eerst dat je de basis (html) perfect onder de knie hebt.

gl

Bigbuddha

Legacy Member
"Kzit op de broeders op school"

zou ik toch maar niet doen. :)

Voor de rest inderdaad typische eerste site. Nog heel veel leren dus.

Drez

Legacy Member
Over smaak valt niet te twisten, maar je kleur keuze is ook niet echt geweldig.

Veel oefenen !!

BloodSeaker

Legacy Member
1 tip alvast: gele tekst op blauw is nie goed leesbaar. Gebruik meer contrasterende kleuren.
Verder ook wat meer opmaak voorzien. Geef titels een andere opmaak dan de tekst zelf enzo

Quilombo

Legacy Member
ben ook net bezig met webdesign
k zou toch ietske meer leren voor ge een site maakt (html, xhtml, css, dan later eventueel nog andere) (tenzij het u allemaal ni echt interesseert en ge gewoon EEN site wilt hebbe)

soit, ik snap nog altijd niet waarom er sites zijn over mensen die kort iets over zichzelf zegge :s wie is daar nu in geïnteresseerd :x

AcIdR3IgN

Legacy Member
Quilombo zei:
soit, ik snap nog altijd niet waarom er sites zijn over mensen die kort iets over zichzelf zegge :s wie is daar nu in geïnteresseerd :x

Stalkers! >: )

Da Turtle

Legacy Member
code: begint met <style type="text/css"> en eindigd met </div>

<html>, <head>, <body> bestaan allemaal nie meer? :unsure:
sry maar de beginpagina trekt op nie veel, doe die weg :). Beginpagina's zijn mss wel een keertje leuk maar zijn na een tijdje irritant.

en deze image: http://users.telenet.be/DenJohn/Achtergronden/Achtergrond1.jpg
veel te groot, mensen met 56k downloaden niet graag verschillende minuten aan een achtergrond :) :naughty:

// edit: typfoutje

Sk8erMatty

Legacy Member
njah, idd, de site spreekt niet erg aan .. alleen mensen die je kennen zouden mss blijven op je site maar anderen zouden de site direct wegklikken ..

Maar ja, gewoon blijven oefenen is de boodschap ! :niceone:

BloodSeaker

Legacy Member
snot zei:
lol !!! heb je je avatar gezien :)
maar ik weet wel wat je bedoeld hoor.

Klopt, maar dat is niet lichtgeel op lichtblauw, maar een oranjegeel op donkerblauw/zwart

Maar tis een feit dat mijn avatar nie geweldig is, maar de avatar ziet een handvol mensen hier en men website is iets waar ge mensen mee kunt lokken of afschrikken natuurlijk.

Nogal goed da ge men punt snapt, of ik moest er nog een zetten ;)

Gamefactor

Legacy Member
Het ziet eruit zoals de meeste beginnerssites... Al eens aan gedacht om css te gaan leren? Dit zou je veel verder helpen en zou je site stukken mooier maken...

BloodSeaker

Legacy Member
Gamefactor zei:
Het ziet eruit zoals de meeste beginnerssites... Al eens aan gedacht om css te gaan leren? Dit zou je veel verder helpen en zou je site stukken mooier maken...

Het is niet omdat je CSS kent, dat je site mooier is. Daar speelt nog steeds de creatieve geest de belangrijkste factor. Ook in frontpage kunt ge een professioneel ogende site maken, al trekt de code op niks (om maar vb te geven)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan