Archief - PORTFOLIO: 2Schaeferson.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cervantes

Legacy Member
Hi!

Ik en mijn broer hebben een website gemaakt, tis meer die van m'n broer, maar kom :p Die zaagde altijd over zijn "photoshop" kunsten online zetten, op een website die iedereen zag, en dat is dus bij deze gebeurd. http://users.pandora.be/2schaeferson/ Tis zeer eenvoudig, niets speciaals, ik zou nog wel in flash een muziekje durven toevoegen. (Op de tekeningen moet je niet echt letten, die van Soulblade zijn alleen auto's, maar voor een 11jarige is dat wel goed vind ik :))

HF, http://users.pandora.be/2schaeferson/ ;)

Typhon`

Legacy Member
Portfolio voor 2 auto's? Right.
zelf vind ik het op niet veel trekken.

Spacy2003

Legacy Member
Alles is natuurlijk relatief maar wat ik simpel noem is bv http://www.blog-art.com/elections2004/
Waarom noem ik dit simpel ? Wel iedereen kan er aan uit en is niet al te drukkend !
En drukkend is juist het woord wat ik zoek voor je portfolio.
Wat ik me ook afvraag is waarom je de nadruk legt op nog niet gemaakte werkjes ? (die "not yet's" dus).
Zo lijkt je portfolio NOOIT af !

Nocturno

Legacy Member
een zeer simpel portfolio met uitgewerkte tutorials die je gevonden hebt met good-tutorials.com

-> niks aan :x

Zero Grav

Legacy Member
Een hoop lelijke photoshop filters en effecten op fonts en dergelijke.
Wat wil je dat we erover zeggen? Er is niets, 2 keer hetzelfde lelijke vierkantje.

Je engelste tekstjes lijken op dingen die een student die moeite heeft met Engels ineenflanst op 5 minuten voor een spreekbeurtje.

De werkjes die je tentoonstelt, zowel die van je broer als die van jou zijn werkelijk amateuristisch en ik begrijp niet waarom je ze op een site zet.

Er is duidelijk te zien dat er nog heel wat photoshop oefening nodig is vooraleer er echt iets moois uit de bus komt. Ik stel dan ook voor eerst wat te oefenen en dan later misschien eens een siteje maken voor wat betere werkjes op te zetten.
Of zet ze op deviantart.

Lo_fi

Legacy Member
Ik moet zeggen dat ik zelf wat voorzichtiger ben omdat ik op mijn 15, laat staan op mijn 11de.. of geen computer had of aan het bekijken was waarom de 4de diskette van windows 3.1 kapot was.. Dus als je het niveau in verhouding tot de leeftijd ziet dan zwijg ik liever of geef ik een schouderklop omdat ik eerlijk gezegd niet weet hoe er commentaar op te geven.

Objectief gezien is het idd niet veel. En het niveau is amateuristisch.. Maar als jullie beseffen dat er nog veel werk aan de winkel is ..is het wat mij betreft al lang goed.

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Kennis over ...

Staat er wel allemaal stoer bij. Ik bv kan niet echt goed werken met Photoshop. Het is niet omdat je je programma kan openen en wat kan aanklikken dat je daarom met Photoshop kunt werken.

Dit lijkt er dus niet helemaal op ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan