horse_99
Legacy Member
Hallo,
Ik heb eens een vraag i.v.m. OOP in PHP. Ik wil een klasse maken met een constructor die ik enkel kan gebruiken in een andere bepaalde klasse (en alléén in die andere klasse). Als voorbeeld neem ik even de Graphics-klasse uit Java J2SE.
Dus je maakt de klasse abstract en constructor protected, maar dan is me nog niet geheel duidelijk HOE je de constructor oproept in een andere klasse?
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Groeten,
horse_99
Ik heb eens een vraag i.v.m. OOP in PHP. Ik wil een klasse maken met een constructor die ik enkel kan gebruiken in een andere bepaalde klasse (en alléén in die andere klasse). Als voorbeeld neem ik even de Graphics-klasse uit Java J2SE.
Since Graphics is an abstract class, applications cannot call this constructor directly. Graphics contexts are obtained from other graphics contexts or are created by calling getGraphics on a component.
Dus je maakt de klasse abstract en constructor protected, maar dan is me nog niet geheel duidelijk HOE je de constructor oproept in een andere klasse?
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Groeten,
horse_99
