KIA_Killer
Legacy Member
Greetingzz,
ik ben een website met log-in systeem in php aan het maken maar nu krijg ik volgende error:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/home/deb4925/domains/thematadors.be/public_html/loggedin.php:2) in /usr/home/deb4925/domains/thematadors.be/public_html/loggedin.php on line 3
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/home/deb4925/domains/thematadors.be/public_html/loggedin.php:2) in /usr/home/deb4925/domains/thematadors.be/public_html/loggedin.php on line 3
Helaas, de loginnaam werd niet gevonden. Probeer opnieuw
Nu ehm, er wordt overal gesproken van 'geen spaties voor de php tags' maar die zijn er niet. Verder vind ik niet direct de oplossing. Iemand hier die weet wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt!
edit:
ik veronderstel dat de 2de error een gevolg is van de eerste..
ik ben een website met log-in systeem in php aan het maken maar nu krijg ik volgende error:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/home/deb4925/domains/thematadors.be/public_html/loggedin.php:2) in /usr/home/deb4925/domains/thematadors.be/public_html/loggedin.php on line 3
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/home/deb4925/domains/thematadors.be/public_html/loggedin.php:2) in /usr/home/deb4925/domains/thematadors.be/public_html/loggedin.php on line 3
Helaas, de loginnaam werd niet gevonden. Probeer opnieuw
Nu ehm, er wordt overal gesproken van 'geen spaties voor de php tags' maar die zijn er niet. Verder vind ik niet direct de oplossing. Iemand hier die weet wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt!
edit:
ik veronderstel dat de 2de error een gevolg is van de eerste..
