Deefees
Legacy Member
oké, ik wil dus zo een forum uploaden en plaatsen,
maar kheb een probleempje,
kheb alles dus geupload in de juiste mappen, maar dit versta ik niet
Dank u.
maar kheb een probleempje,
kheb alles dus geupload in de juiste mappen, maar dit versta ik niet
Wat wil dit zeggen en hoe doe ik dit?Change the permissions on config.php to be writeable by all (666 or -rw-rw-rw- within your FTP Client)
Dank u.
ad: