Archief - PHP: hebbie een beetje help nodig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hyperkeke

Legacy Member
vandaag heb ik een voorpagina gemaakt en hoopt dat ik NU wel in de juiste forum ben

graag zou ik iemand als een beetje help bij me hebben

ik kan aleen html flash, en grafix maar php is wat ik nodig heb voor men website

ik heb de eerste pagina af na lang puzelen kwam ik tot dit resultaat
hiere is de site waar ik bezig ben

nu zou ik graag php toevoegen maar helaas ben ik daar niet echt een slimme in en me naar tutorials sturen of google heeft ook geen zin omdat ik dat niet snap

heb het geprobeert maar ik snap niet hoe ik het doe

kan iemand me aub helpen zodat ik men guild een mooie site kan bieden

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Euhm, en aan welke php had je dan gedacht om toe te voegen? :p

php open en sluit je met <?php ?>

Daartussen kan je php code plaatsen.

Wa wilde juist op u site?

Featherfoot

Legacy Member
ja, maar wij vragen wat je concreet wil met je site?
Wil je er snel en gemakkelijk nieuwsberichten op plaatsen, waar geregistreerde bezoekers dan op kunnen reageren?

Of gewoon foto's uploaden met behulp van php?

Zeg ons wat je wil doen met de site. Waarvoor de php moet dienen.
Als je zelf al wil starten met het leren van php, dan raad ik je aan om de complete webmastergids er eens op na te slagen. Enkele nuttige links helpen je onmiddelijk een serieus stuk vooruit.

hyperkeke

Legacy Member
awel aan die kan ik niet aan uit aan de webmaster gids

maar ik wil snel en gemakkelijk nieuwsberichten op plaatsen

orez

Legacy Member
google --> php newsscripts
google --> cutenews
google --> ...

Eerlijk gezegd kun je rap heel eenvoudige oplossingen vinden, en uwen threadtitle kan ook wa duidelijker enzo hé ..

hyperkeke

Legacy Member
joenge als ge niks beter te zeggen hebt he hou u mond dan
enige da gij kunt is commentaar geven op mensen ofwa !

probeer bij te leren en ni naar zone onozele commentaar van u te luisteren k !

frenzal

Legacy Member
als ge wilt bijleren moet je:
1.) zelf toch beetje zelfstandig kunnen werken
2.) als je een vraag hebt, te goei stellen
3.) niet huilen als ze uw handje niet vast houden

TheCrow7

Legacy Member
Er is hier nergens "onozele commentaar" gegeven.

CLOSE TOPIC PLZ!

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Neen, god zorgt nog steeds niet dat er vanzelf php komt.

Wa wilde gij nu eigenlijk

1, ge wilt nieuws kunnen posten. Das ni een zinneke da ge daar moet inzetten ze.

Wij geven u systemen, de gids ..., niet goed

2, ge geeft geen informatie. Als ge in een autogarage stapt en ge zegt. Ik wil rijden. Dan weet die kerel van de garage ook nog niets (kan evengoed met fiets zijn btw).

3, als we willen helpen breekte ons af.

Kstel voor da ge eerst is wa opvoeding krijgt, eens leert wat php is en dan nog eens terugkomt.

Quilombo

Legacy Member
k denk dat hij gewoon wilt da ge ier de code post van tgeen hij wilt (hoewel zelfs ni duidelijk is wat hij wilt maar soit)

leer php zelf, iemand anders gaat het niet voor u doen

servi

Legacy Member
Aangezien de threadstarter het niet beleefd kan houden, wordt deze topic gesloten.

De threadstarter heeft overigens 2 dagen ban aan zijn been wegens 3de keer overtreden van webdesign-regels.
( 2 x prefix + 1 x flame )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan