Fastkiller
Legacy Member
Yep,
Ik heb een Gastenboek van php. Maar zit met een scrol probleem. Eens ik meerdere post doe in het gastenboek, is er geen scrol aanwezig. Ik heb wel bij mijn iframe op mijn homepage, scrolling op no gezet. Omdat dit anders niet past met site layout enzo. Nu heb ik volgende vraag of het niet mogelijk dat alleen rechts een scrol is op de pagina waar ik mijn gastenboek heb geplaatst. zoniet, of er dan ook geen mogelijkheid is dat er scrolling wel aanstaat (yes), maar dat je deze dat niet ziet en zo toch wel kunt scrollen naar beneden.
greetz
Ik heb een Gastenboek van php. Maar zit met een scrol probleem. Eens ik meerdere post doe in het gastenboek, is er geen scrol aanwezig. Ik heb wel bij mijn iframe op mijn homepage, scrolling op no gezet. Omdat dit anders niet past met site layout enzo. Nu heb ik volgende vraag of het niet mogelijk dat alleen rechts een scrol is op de pagina waar ik mijn gastenboek heb geplaatst. zoniet, of er dan ook geen mogelijkheid is dat er scrolling wel aanstaat (yes), maar dat je deze dat niet ziet en zo toch wel kunt scrollen naar beneden.
greetz
