ducky hutty
Legacy Member
Ik heb een table met enkele duizenden waarden. Wanneer een bepaalde maximumwaarde (bv 3000) overschreden wordt moet het script de oudste duizend records wegschrijven naar een txt op de server.
Hoe kan ik de oudste duizend records in een keer selecteren en wegschrijven zonder dat ik een lus moet schrijven die zichzelf duizend keer herhaalt?
Hoe zou u dit oplossen?
MVG, Schiette
Hoe kan ik de oudste duizend records in een keer selecteren en wegschrijven zonder dat ik een lus moet schrijven die zichzelf duizend keer herhaalt?
Hoe zou u dit oplossen?
MVG, Schiette