Conspectus
Legacy Member
Dit zijn enkele pics van m'n zusje die een haircut krijgt van haar vriendin. Omdat het winter is weer keihard licht maar ik heb geprobeerd het wat te beperken door op ISO 400 te schieten. Jammergenoeg hier en daar nog iets uitgebrand. Ik heb nog niet gevonden hoe je je diafragma instelt op m'n cam maar ik heb geprobeerd de background zo blurry mogelijk te maken door volledig uit te zoomen en dan zelf dichter te komen (dat leek de bg het meest te blurren).
link: http://users.pandora.be/conspectus/november05/archive03.htm
ps: zowat eerste keer dat ik m'n cam op manueel gebruikt hebt. En er is niet aan gefotosoept. Verklaring voor d edikke zwarte kaders: Ik vind ze beter uitkomen op een zwarte achtergrond en om dat te verkrijgen vond ik m'n rand van 10px te dun.
link: http://users.pandora.be/conspectus/november05/archive03.htm
ps: zowat eerste keer dat ik m'n cam op manueel gebruikt hebt. En er is niet aan gefotosoept. Verklaring voor d edikke zwarte kaders: Ik vind ze beter uitkomen op een zwarte achtergrond en om dat te verkrijgen vond ik m'n rand van 10px te dun.

