Inv`
Legacy Member
Ik ben nog maar net bezig met fotografie, dit is dus men allereerste photoshoot.
Tips, hints en commentaar zijn dus zeker welkom
Ik heb wel al foto's genomen, maar niet met een 'artistieke' bedoeling dan.
De camera dat ik heb is een beginnerscamera, namelijk de Canon Powershot A75, met 3 megapixels, dus niet van al te beste kwaliteit de foto's.
photoshoot
greetz
Tips, hints en commentaar zijn dus zeker welkom

Ik heb wel al foto's genomen, maar niet met een 'artistieke' bedoeling dan.
De camera dat ik heb is een beginnerscamera, namelijk de Canon Powershot A75, met 3 megapixels, dus niet van al te beste kwaliteit de foto's.
photoshoot
greetz
