Archief - PHOTOSHOOT: Verzoeknummer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

guRuh

Legacy Member
Op algemeen verzoek

1.
PICT3634.jpg


2.
PICT3619.jpg


Langs de kaaien in Antwerpen:

3.
PICT3751.jpg


4.
PICT3753.jpg


5.
PICT3754.jpg


Concert Humble Grumble

6.
sPICT3471_filtered.JPG


7.
sPICT3301_filtered.JPG


8.
sPICT3331_filtered.JPG


En nog twee abstractjes
9.
20060301230212_pict2761_12.jpg


10.
20060301172443_pict2729_small.jpg

guRuh

Legacy Member
Werkt hier nochtans...
Kijk eens dat m'n domein niet geblokkeerd staat in FF (Extra, opties, Webfuncties, uitzonderingen)

guRuh

Legacy Member
Typhon` zei:
nope, als ik op uw website kom heb ik dit;
Server niet gevonden

Firefox kan de server op www.mattiasbelsack.be niet vinden.

* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.


ik heb u website allesinds nooit gebokkeerd ofzo :).

Good ol' explorer?

Joeri

Legacy Member
1. Speciaal, iets te druk naar mijn mening
2. krijg ik hier niet te zien
3. mooie z/w omzetting, compo boeit me niet
4. Jammer genoeg net niet symmetrisch
5. geen specifieke commentaar
6. mist scherpte, spijtig dat de gitaar er net niet opstaat
7: geeft geen echte weergave van een concert imo, bij deze foto vind ik niet of nauwelijks een link met muziek
8: grotendeels hetzelfde als 7; iets te krap gekadreerd, mocht veel meer va de drum opstaan
9 & 10: geen specifieke commentaar

bRahms

Legacy Member
3, 5 en 9 spreken me het meest aan. De rest is ook knap, maar iets te druk/'normaal'/té

Tekzav

Legacy Member
1. nee, gewoon schuine foto van een affiche, weinig inspirerend.
2. nee, gewoon een close-up en wat barstenop het schilderij.
3. nee, te frontaal getrokken en weinig spanning in de foto.
4. ja, mooie evenwicht tussen lucht en onderwerp, beetj bevreemdend, maar wel spannend
5. ja, wel frontaal, maar levendiger dan 3, je blijft ahw zoeken id foto
6. nee, zoals reeds aangehaald mist het scherpte en lichtinval is beetje overdreven.
7. Bijna, leuk portret, alleen moet geheel nog wat bewerkt worden (oude micro die er niet in het geheel opstaat, terwijl zijn schaduw wel.)
8. idem 7, maar persoon is zeker en vast mooi in beeld gebracht.
9. Speciaal, maar had scherper gekunnen.
10. Dit kan iedereen, niets speciaal.

conclusie, enkele interessante composities. Je zoekt zeker en vast. Portret kan nog aan gewerkt worden qua scherpte en cadrering. Een goed begin, blijven zoeken.

gStar

Legacy Member
Hebt ge nr 10 op wallpaper formaat ?

Is wel leuk om als achtergrond te gebruiken..

Over het algemeen mooie foto's :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan