Archief - PHOTOSHOOT: Verlaten camping

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Pee

Legacy Member
Hoi iedereen,
ik ben laatst nog eens naar een verlaten camping hier in de buurt geweest, en dit is wat er uit is gekomen... Jammer genoeg waren er al een heel deel van de vakantiehuisjes afgebroken sinds de laatste keer dat ik er was.

1.
napoleonstrand11.jpg




2.
napoleonstrand12.jpg




3.
napoleonstrand2.jpg




4.
napoleonstrand3.jpg




5.
napoleonstrand4.jpg




6.
napoleonstrand7.jpg




7.
napoleonstrand8.jpg




8.
napoleonstrand9.jpg


Voila, laat maar eens horen wat je ervan vind!
Alvast bedankt voor de reacties! :)

Btw; foto's zijn genomen met een Kodak DX7590

d.C.

Legacy Member
Prachtige reeks Geert. 2, 5 en 8 zijn m'n favorieten. Thumbs up :niceone:

The recycleload

Legacy Member
Ik vind ze mooi, veel beter als mijn foto's die ik toen daar met u getrokke had.

maar ik mis die foto met dat ringske die was nochtans ook mooi.

friggelke

Legacy Member
1. onderbelicht...
2. wel leuk met da hand
3. veel te gewoon dus nie goe :)
4. vind ik eiglijk ook nie fantastisch :)
5. dit is wel leuk zeker met dat bordje, uw foto vertelt iets aan den mensen die de foto bekijken; er zit een verhaal in/achter
6/7. ook niet speciaal vindk :)
8. knappe foto, geeft mij hier het gevoel dat het ECHT verlaten is! Goeie keuze van compo (stoeltjes die op 1/3de staan en de aandacht trekken)

overall: Nie slecht int algemeen met een paar leuke foto's :)

Mr.Pee

Legacy Member
eventjes tegen friggelke; die eerste foto is idd wat onderbelicht, maar anders zou mijn lucht énorm overbelicht zijn (wat hij overigens ook al is), en die lucht wou ik toch ook tonen. Daarbij vond ik de foto goed genoeg om hier te tonen.

Over de laatste foto; die stoeltjes stonden daar dus al zo, aan een grote vis/zwemvijver, en dat vond ik wel een grappig gezicht!

@The recycleload, misschien plaats ik die foto hier straks of morgen nog wel even...

Ps; moest je het misschien niet weten, de 4de foto is een 'discobal' die in het zwembad lag te dobberen... ('t zwembad lag vol rommel, vandaar dat het water zo vuil is.)

Kleine edit; van de 7de foto kan je een ideetje krijgen hoe lang daar alles al verlaten is :)

friggelke

Legacy Member
je kan miss erges iets "in between" neme of goeie belichting en zien of de rest niet uitgebrand is. Best maakte dan 2, 3 opnamen :)

Mr.Pee

Legacy Member
Waarschijnlijk ga'k binnenkort toch nog eens terug, dan zal'k opnieuw een poging doen op die eerste foto... En er is daar nog zoveel te zien, dat krijg je niet op een middagje gedaan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan