FreDDy
Legacy Member
op 11 maart was er een Jeugdbeweging-dag met alle scouts en chiro en KSJ en noem maar op om samen rond het gezamelijke jaarthema: "Verdraai(de) Wereld" te werken.
Ik ben dan ook af en toe tussen het leiding-geven ff op stap gegaan.
de foto's zijn analoog getrokken met nikon F90 en hoofdzakelijk met de lens Nikon AF-S nikkor 17-35mm. Het is ook Z-W omdat ik ze gebruikt heb voor een opdracht op school (fotografie - narafi brussel)
er zijn nog geen aanpassingen gedaan aan contrast en helderheid en retoucheren. Enkel bij foto 9
http://users.telenet.be/camel/verdraaidewereld
laat eens horen wat jullie ervan vinden...
Ik ben dan ook af en toe tussen het leiding-geven ff op stap gegaan.
de foto's zijn analoog getrokken met nikon F90 en hoofdzakelijk met de lens Nikon AF-S nikkor 17-35mm. Het is ook Z-W omdat ik ze gebruikt heb voor een opdracht op school (fotografie - narafi brussel)
er zijn nog geen aanpassingen gedaan aan contrast en helderheid en retoucheren. Enkel bij foto 9
http://users.telenet.be/camel/verdraaidewereld
laat eens horen wat jullie ervan vinden...
de rest valt ook wel mee, alleen vind ik het spijtig dat je zo geen kleurfoto's hebt gelaten