Sm00Ke
Legacy Member
hoi,nu we toch bezig zijn met photoshootposts ga ik er de mijne ook bijzetten 
spijtig genoeg nog niet veel tijd gehad om herfstkiekjes te nemen,tis ook nog niet iets te vroeg om echte herfst vast te leggen.
heb wel wat ander foto's genomen.
hier enkele ervan: HIER
edit*: camera is canon EOS 300D (350 is besteld
), kitlens + canon 70-200mm usm L f4,alles is gemaakt met statief offcource.
bewerking vuurtoren,molen en herfst2 gelaten zoals het was met filter van 'nik color efex pro 2.0, de rest is niets of weinig aan bijgewerkt,behalve beetje contrast hier en daar en curves.
foto van mijn vriendin is zoals em genomen is,alleen beetje red channel gesoft.
alvast bedankt voor de toch wel positieve beoordelingen.
positieve/negatieve kritiek is altijd welkom
greetz

spijtig genoeg nog niet veel tijd gehad om herfstkiekjes te nemen,tis ook nog niet iets te vroeg om echte herfst vast te leggen.
heb wel wat ander foto's genomen.
hier enkele ervan: HIER
edit*: camera is canon EOS 300D (350 is besteld
), kitlens + canon 70-200mm usm L f4,alles is gemaakt met statief offcource.bewerking vuurtoren,molen en herfst2 gelaten zoals het was met filter van 'nik color efex pro 2.0, de rest is niets of weinig aan bijgewerkt,behalve beetje contrast hier en daar en curves.
foto van mijn vriendin is zoals em genomen is,alleen beetje red channel gesoft.
alvast bedankt voor de toch wel positieve beoordelingen.
positieve/negatieve kritiek is altijd welkom

greetz
)
.
vooral die van die vuurtoren