zelfde commentaar als bij sommige anderen, leer wat meer over compositie/gulden snede enzo.
U foto's boeien in mindere mate omdat het teveel in het midden ligt het onderwerp dat je gefotografeerd hebt. zoals die bloem of da insect, pal in het midden.
Uw vuurwerk hetzelfde... die streep precies in het midden, of u vuurwerk vult u foto TE veel...
moest ge sommige foto compositiegewijs iets veranderd hebben zouden ze veel intressanter lijken. Maar bv die foto van dieje schedel die is wel goed... 1 van de weinige foto's waar de compositie wel weer goed zit dan.