Ik ken nu niet echt veel van fotografie dus neem mijn commentaar "for what it's worth".
De eerste foto spreekt me niet echt aan, weet niet waarom. (te klein, onscherp, zwarte vlek linksboven?)
Bij de tweede foto zou ik er voor gezorgd hebben dat de beentjes van de kleine ook scherp op de foto staan en dat de vloer dan wazig is. Nu heb je de vloer (of waar de kleine dan ook opzit) zwart gemaakt en dat spreekt me niet aan, daarbij komt nog eens dat het zeer hard opvalt(kartels). Heb je dat vlug vlug in paint gedaan ofzo? Een wazige parketvloer zou hier misschien wel mooi geweest zijn.
De derde foto vind ik echt beter dan de andere twee. Hier heb je beter gewerkt met scherpte/onscherpte.
ps: die kleine eet veel worteltjes zeker? Z'n neusje ziet oranje
