friggelke
Legacy Member
HOI beste mensjes 
Titel zegt eiglijk genoeg
. Deze middag nog even met het mooie weer op tocht geweest en wat foto's genomen van het oud station in izegem (wat zijn charmes heeft).
Dit zijn ze,
http://users.pandora.be/a103607/fotos/
grttzz

Titel zegt eiglijk genoeg
. Deze middag nog even met het mooie weer op tocht geweest en wat foto's genomen van het oud station in izegem (wat zijn charmes heeft).Dit zijn ze,
http://users.pandora.be/a103607/fotos/
grttzz

) mja voorliefde voor oude statios denkik
. Ik werk met een Olympus E-1 en via olympus studio kunde die aberasie ofzoeiet wegwerken alsook vignettering