rMa *tic*
Legacy Member
'k heb zaterdag een mountainbike ritje gedaan in de streken rond lichtervelde, roeselare en heb onderweg enkele fototjes genomen, graag had ik julie mening gehoord, kwestie dat ik een beetje bijleer want eigenlijk ken ik niet zo veel van fotografie.
Foto nr1; Foto nr1(in kleur)
Foto nr2
Foto nr3; Foto nr3(in kleur)
Foto nr4
Alvast bedankt voor julie mening,
ps foto's zijn genomen met kodak dx4530.
Foto nr1; Foto nr1(in kleur)
Foto nr2
Foto nr3; Foto nr3(in kleur)
Foto nr4
Alvast bedankt voor julie mening,
ps foto's zijn genomen met kodak dx4530.
