spectrious
Legacy Member
http://users.skynet.be/fa862628/pics/list.html
Oi, ik heb een paar foto's gemakt voor m'n band.
Het is de eerste keer dat ik zoiets doe. Tzijn eigenlijk gewone foto's voor de fun.
Ik heb ze allemaal in kleur getokken en later zwart wit in Picasa gemaakt.
Niet de ideale manier denkik.
Ik wil gewoon weten wat ik kan verbeteren ik weet dat ze niet echt verbijsterend goed zijn, maar toch.
Comment plz
Oi, ik heb een paar foto's gemakt voor m'n band.
Het is de eerste keer dat ik zoiets doe. Tzijn eigenlijk gewone foto's voor de fun.
Ik heb ze allemaal in kleur getokken en later zwart wit in Picasa gemaakt.
Niet de ideale manier denkik.
Ik wil gewoon weten wat ik kan verbeteren ik weet dat ze niet echt verbijsterend goed zijn, maar toch.
Comment plz


Bewerking is met Picasa gedaan, ik heb geen prof programma, alhoewel ik die lantaarnpaal wel in Fireworks netjes zal wegdoen.
