Conspectus
Legacy Member
Zoals de titel zegt heb ik m'n camera nog eens meegenomen naar de repetitie van die band.
http://users.pandora.be/conspectus/januari/januari6-1.htm
Deze keer iets meer B&W geprobeerd.
--
De photoshoot is opnieuw een manuele slideshow, click op de foto voor een volgende.
http://users.pandora.be/conspectus/januari/januari6-1.htm
Deze keer iets meer B&W geprobeerd.
--
De photoshoot is opnieuw een manuele slideshow, click op de foto voor een volgende.