zitten goede foto's tussen:
1) mooi genomen, al is hier hier totaal -geen- sfeer.
2) boeit me al iets meer, mooie compositie, leuke actie.
3) vind ik minder, het stukje gitaar links mag heus weggecropt worden, de flits heeft het ook niet echt beter op gemaakt.
4) heel interessante foto, zo eentje waar je wel een tijdje naar kunt kijken!
5) Nogal klein en te veel bewerking, ik ben niet voor dat "soft" gedoe.
6) flits is hier te hevig, de voorgrond wordt niet mooi opgenomen in de achtergrondsfeer.
7) hier is de flits wel goed gebruikt, 1 van de beste groepsfoto's
8) te wit, niet echt sfeer aanwezig, het is alsof ze gewoon wat aan het jammen zijn zonder intensief iets te doen.
9) Is minder vind ik...
10) al beter, maar mag iets opgelicht worden.
Precies wel vrij "local" en onprofessioneel, zo met TL buizen en een laken

.
Ik dacht dat die band nochtans bekend was?
misschien is dat in zijn genre (metal/hardcore?) wel zo dat ze niet te veel tralala willen van belichting en dergelijke.