Archief - Photobattle: Licht en Schaduw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. Humphries

Legacy Member
De nieuwe battle kan van start gaan. Volgens de stemming uit de vorige battle is het thema 'Licht en Schaduw' als winnaar naar voor gekomen. Laat jullie creativiteit maar zegevieren en volledig gaan!

De regels:

° foto's moeten in de geldige wedstrijdperiode getrokken worden (vanaf nu dus)
° enkel eigengemaakte foto's tellen
° enkel foto's tellen, geen volledig gerenderde beelden
° nabewerking mag
° Slechts ÉÉN inzending per persoon

Deadline: Zondag 8 maart 23.59u.

Inzendingen worden via link in pm naar mij verzonden, of vraag via pm even mijn mailadres, zodat je de foto naar mij kan doorsturen. Na de deadline plaats ik ze op het forum voor de vote. Samen met je foto stuur je ook 3 thema voorstellingen door, voor de volgende battle.

Veel Succes iedereen!

PS: Ik houd een excelsheet bij met alle deelnemers, zodanig dat we na een bepaalde tijd een algemene winnaar kunnen aanduiden. Om hier dus bij te winnen is het van groot belang zo veel mogelijk mee te doen! Wie weet is hier dan wel een geschenkje voor uit te reiken.

fireflymr

Legacy Member
Even een upje om onder de aandacht te brengen.

Gij zult allen deelnemen!

dresse

Legacy Member
ik probeer nog mee te doen. Ben nog aan het nadenken aan een originele invulling van het thema...

Matt.

Legacy Member
Ik heb iets maar ben er niet tevreden van. Nog even afwachten als ik nog iets beter vindt, zo nee eens denken of ik er toch tevreden genoeg over ben om het in te sturen. :)

't Is wel een moeilijk thema...

dresse

Legacy Member
ik ga morgen een dagje naar brugge om fotos te trekken. misschien komt er daar nog iets uit de bus...

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik ben benieuwd! Vergeet ook jullie voorstellen voor het thema niet!

dresse

Legacy Member
terug van Brugge, geen schaduw tegen gekomen :(
Ook weer bitter weinig fotos omdatk weer met vriendin mee was die zelf niet into fotografie is... alsk thuis ben poskt wel iet, maar zal deze battle dus jammer genoeg moeten overslaan...

wouter_dc

Legacy Member
sec, kga ff zien. Kga mss moeilijkheden met uploaden, hou het in de gaten, ik post hier wel als ik iets heb

- CooKie -

Legacy Member
dresse zei:
terug van Brugge, geen schaduw tegen gekomen :(
Ook weer bitter weinig fotos omdatk weer met vriendin mee was die zelf niet into fotografie is... alsk thuis ben poskt wel iet, maar zal deze battle dus jammer genoeg moeten overslaan...


lol ik ken da .. :D
- "ale staje daar nu weer al, kom sebiet zijn ze allemaal weg"
- "ale jong, haast u is me uwe foto"

Aan allen succes !

dresse

Legacy Member
- CooKie - zei:
lol ik ken da .. :D
- "ale staje daar nu weer al, kom sebiet zijn ze allemaal weg"
- "ale jong, haast u is me uwe foto"

Aan allen succes !

nenee, geen last van haar gehad... maja, normaal pak ik echt mijnen tijd en kan ik een uur bij iets stilstaan om te zoeken naar een interessante hoek ofzo... En da wil ik da meiske nu ook ni aandoen eh...

Mr. Humphries

Legacy Member
straks komt de vote eraan hoor! Het zal weer spannend worden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan