Joeri
Legacy Member
Omdat orez en daarbij ook de inzendingen verdwenen zijn, bij deze een nieuwe poging...
Thema is dus nog steeds zomer, met het huidige weer misschien niet echt makkelijk maar ik twijfel er niet aan dat jullie creatieve breinen hier wel een oplossing voor zullen vinden!
Regels en organisatie blijft hetzelfde; mensen die een inzending hadden gedaan kunnen die opnieuw doorsturen naar mij via PM (online plaatsen en linken) of in PM m'n e-mail vragen om het als bijlage te mailen.
Ik heb niets van de inzendingen gezien die reeds gedaan waren, dus voor mensen die niet tevreden waren van hun werk of nog niets hadden ingezonden is er een tweede kans nu.
Ook nog even aan herinneren dat suggesties voor nieuwe onderwerpen ook welkom zijn!
Deadline: Woensdag 16/7 23u59m59s
Puntentelling
1: 5ptn
2: 3ptn
3: 1pt
Have fun!
Thema is dus nog steeds zomer, met het huidige weer misschien niet echt makkelijk maar ik twijfel er niet aan dat jullie creatieve breinen hier wel een oplossing voor zullen vinden!
Regels en organisatie blijft hetzelfde; mensen die een inzending hadden gedaan kunnen die opnieuw doorsturen naar mij via PM (online plaatsen en linken) of in PM m'n e-mail vragen om het als bijlage te mailen.
Ik heb niets van de inzendingen gezien die reeds gedaan waren, dus voor mensen die niet tevreden waren van hun werk of nog niets hadden ingezonden is er een tweede kans nu.
Ook nog even aan herinneren dat suggesties voor nieuwe onderwerpen ook welkom zijn!
Deadline: Woensdag 16/7 23u59m59s
Puntentelling
1: 5ptn
2: 3ptn
3: 1pt
Have fun!
