kArA
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met mijn website. Ik zou graag de website laten centreren maar het lukt niet goed. Ik werk op een laptop met een kleine resolutie, als ik de website dan bekijk op een breedbeeld staat de website helemaal links. Ik zou deze graag in het midden hebben. Ik heb al geprobeert met een tabel op 100% maar dat werkt niet. Kan iemand me misschien even verlichten?
De link
Ik heb een probleempje met mijn website. Ik zou graag de website laten centreren maar het lukt niet goed. Ik werk op een laptop met een kleine resolutie, als ik de website dan bekijk op een breedbeeld staat de website helemaal links. Ik zou deze graag in het midden hebben. Ik heb al geprobeert met een tabel op 100% maar dat werkt niet. Kan iemand me misschien even verlichten?

De link
.