Zelete
Legacy Member
Binnenkort ga ik van start met een games-winkel ergens in de omgeving van Oud-Turnhout. Daarom heb ik deze website in elkaar gestoken om natuurlijk nog meer klanten te lokken / meer te verkopen.
We zijn van plan om in de winkel zelf af en toe een competitie te houden met consoles / PC's van onze winkel zelf. Daarom staat er "Volgende LAN" in het rechtergedeelte.
Voor de rest is de website bijna af, een aantal pagina's moeten nog aangevuld worden
Be easy on me
http://www.gameplus.be
We zijn van plan om in de winkel zelf af en toe een competitie te houden met consoles / PC's van onze winkel zelf. Daarom staat er "Volgende LAN" in het rechtergedeelte.
Voor de rest is de website bijna af, een aantal pagina's moeten nog aangevuld worden

Be easy on me

http://www.gameplus.be
