Archief - OTHER: Sven Helsen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lambik

Legacy Member
hej allemaal!

willen jullie aub een paar tips, hints, "ik zou dat anders doen", "ik zou dit zo aanpakken" willen geven.

website

het is voornamelijk de layout dat af is, de body moet nog hard aan gewerkt worden. dingen zoals "waarom in flash" worden genegeerd, want ik wil mijn website in flash

greetz

Zero Grav

Legacy Member
Pompidom,

'k Vind het wel een mooi, simpel siteje, maar toch zijn er enkele dingen die me direct in het oog sprongen.

In flash heb je een knopje (een A met een slash(\) door) dat je AA aan- en uitschakelt. Bij kleine tekst kan je daar beter op drukken, dit zorgt ervoor dat je tekst gemakkelijker leesbaar is. (Dit komt zo denigrerend over maar ik weet niet voor hoever je bekend bent met Aa dus daarom leg'k et maar zo uit. ^^)

Die grijze kader zou'k proberen weg te werken. Gewoon de content weergeven in de kleurvakken od komt waarschijnlijk iets beter over. Die grijze kader doet namelijk nogal hard denken aan een classic windows interface en past, vind ik persoonlijk, niet echt bij de felle kleuren die je gebruikt.

Misschien een andere oplossing kiezen voor het menu of de vierkantjes mee betrekken als active vlak. Want ik zat hier maar als gek op die vierkantjes te klikken (het is geen geheim dat ik zo achterlijk ben dat ik het na de 1ste keer nog niet doorhad ;_;) om naar de desbetreffende pagina te gaan en dan bleek dat die vierkantjes er enkel staan ter decoratie.

En in het contactform, eerst dacht ik dat je dat nog niet gemaakt had maar na een paar keer klikken merkte ik dan toch dat je inputvakken had, je hebt er enkel geen border rondgezet. Zware gebruiksvriendelijkheidsfout! :-)

En nu als dank voor dit kleine stukje commentaar verwacht ik enkel dat je je psp via postorder opstuurt. ^^ Damn, I want one so bad. :(

lambik

Legacy Member
thx voor de comments!

- da Aa in flash kende ik nog niet, dus dat zal ik eens uittesten.
- de grijze kader...mja...zijn er nog mensen die zich hieraan storen?
- ik wil inderdaad in die vierkantjes iets krijgen een soort mouse overeffect, ik weet enkel niet goed wat...iemand tipjes?
- contact form moet idd nog iets overkommen...
- en die psp blijft lekker hier :d

Brock

Legacy Member
Maak de tekst selecteerbaar aub.
Dit kan flash zo irritant maken als dat niet voorzien is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan